HYY Ravintolat Oy, vastuullista HYY-liiketoimintaa

Toimimme opiskelija- ja henkilöstöravintoloitsijana 20 ravintolassa pääkaupunkiseudulla. Omistajiamme ovat Helsingin yliopiston ylioppilaskunnan opiskelijat.

UniCafe-opiskelijaravintolat, Gaudeamus Kirja & Kahvi, Ravintolat Serpens, Paviljonki ja Cafespa – vastuullisesti ja ammattitaidolla toteutettuja laadukkaita ravintolapalveluita lähes 200 ravintola-alan ammattilaisen voimin.

Henkilöstöllemme tarjoamme virikkeellisen ja mielenkiintoisen työpaikan. Loistavan henkilökuntamme ohella keittiöidemme tähtiä ovat suomalaiset raaka-aineet, luomua ja Reilua kauppaa unohtamatta.

Opiskelijoiden omistamaa yritystoimintaa

HYY Ravintolat Oy on osa HYY Yhtymää, Helsingin yliopiston ylioppilaskunnan omistamaa monipuolista yritysryhmää. HYY Yhtymän liiketoiminta koostuu kiinteistö-, sijoitus-, majoitus- ja ravintola- sekä kustannustoiminnasta.

Haluamme esimerkillämme näyttää, että laadukasta ja tuloksellista yritystoimintaa voidaan tehdä sosiaalisesti, kulttuurisesti, taloudellisesti ja ympäristön kannalta vastuullisesti.

Lue lisää HYY Yhtymän liiketoiminnasta

Monipuolisia ravintolapalveluita - jo vuodesta 1953

Yli 60-vuotisen historiansa aikana HYY Ravintolat on lunastanut paikkansa pääkaupunkiseudun suurimpana opiskelijaravintoloitsijana.

UniCafe-opiskelijaravintoloiden tehtävä on tukea pääkaupunkiseudun yliopisto- ja korkeakouluopiskelijoiden sekä oppilaitosten henkilökunnan työtä tarjoamalla laadukkaita ravintolapalveluita.

Olemme kuitenkin myös paljon muuta; henkilöstö- ja edustusravintolamme sekä kahvilamme ovat kohtaamispaikkoja arjessa. Järjestämme vuosittain myös satoja edustus- ja juhlatilaisuuksia.

Liiketoimintamme nojaa vahvasti vastuullisuuteen ja arvoihimme

Meille vastuullinen toiminta on oikeita tekoja, ei vain korulauseita.

Yrityksemme perustehtävä – ylioppilaskunnan opiskelijatoiminnan taloudellinen tukeminen ja opiskelijoiden hyvinvointia lisäävien palveluiden tarjoaminen – on yritysvastuullisuutta parhaimmillaan.

Yrityksemme voitonjako kohdistetaan kokonaisuudessaan ylioppilaskunnan toiminnan tukemiseen.

Lue lisää HYY Ravintoloiden arvoista ja vastuullisuudesta

Työmme on tuottaa elämyksiä asiakkaillemme

Asiakaskeskeisyys on toimintamme ydin. Kehitämme ravintolapalveluitamme jatkuvasti yhdessä asiakkaiden kanssa.

Asiakastyytyväisyys on osa johtamisjärjestelmäämme. Toivomme asiakkailtamme palautettetta yltääksemme yhä parempaan palveluun. Toteutamme vuosittain laajan asiakastyytyväisyystutkimuksen ja sitoudumme kehittämään toimintaamme saamamme palautteet huomioiden.

Kuinka olemme palvelussamme onnistuneet? Anna palautetta, kerro kehitysvinkkejä ja esitä toiveita. Mielipiteesi on meille tärkeä.

Työmme on tuottaa elämyksiä asiakkaidemme ja heidän asiakkaidensa arkeen ja juhlaan. Tervetuloa tutustumaan palveluihimme!

Taloustietoa

Vuosittain julkaistavasta vuosikertomuksesta ja tilinpäätöksestä löydät tarkempia talouslukuja ja lisätietoa toiminnastamme. Taloustietoihin pääset tästä